Vi erbjuder 100 % pengarna tillbaka-garanti på alla produkter som är defekta eller skadade under frakt. Meddela oss bara så tillhandahåller vi en returadress och en ersättning eller återbetalning efter önskemål.

Om du är missnöjd med din beställning – kontakta vår support så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!

Kunderna ansvarar för att betala returfraktkostnaden.

Vi utfärdar inte återbetalningen om:

  • din beställning kommer inte fram på grund av faktorer inom din kontroll (t.ex. ange fel leveransadress)

*Du kan skicka in återbetalningsförfrågningar inom 15 dagar efter att den garanterade leveransperioden (30 dagar) har löpt ut. Du kan göra det genom att skicka ett meddelande på sidan Kontakta oss.

Annullering av beställning

Alla beställningar kan annulleras tills de har skickats. Om din beställning är betald och du behöver ändra eller avbryta den måste du kontakta oss inom 12 timmar. När paketerings- och fraktprocessen har påbörjats kan den inte längre annulleras.